कान्छी अन्टिलाई चिकेको कथा । kanchhi aunty lai chikeko katha

मेरो नाम प्रताप हो। म सोती भन्ने ठाउमा बस्छु। मेरो परिवारमा मेरो बाबा, मम्मी र म छोरा। हामी पेशाले किसान र मध्यम वर्गीय परिवारमा पर्छौं। हाम्रो धेरै खेतहरू छन् र हामीले गाई पालेको पनि छ। गाई पालेकोले गर्दा हामी दूध पनि बेच्ने गर्छौं। दूध चाहिँ प्रायः मेरो बाबाले आफ्नो बाइकमा लिएर जानुहुन्छ र अलिक पर बजारमा लागेर बेच्ने गर्नुहुन्छ। बाबा र मम्मीको म एक्लो छोरा भएकोले मलाई असाध्यै माया गर्नुहुन्छ। मैले जे भने पनि मान्ने, मेरो खुसीको लागि जे पनि गर्नुहुन्छ। हुन त जति पनि मेरो बाबाले कमाउनुभएको हो, त्यो सबै मेरै लागि कमाउनुभएको हो। हाम्रो घर चाहिँ एउटा ठूलो पक्की घर हो। र घर वरिपरी अरु धेरै छिमेकीहरूका घर पनि छन्। म ती छिमेकीहरूका छोराछोरीसँग खेल्ने अनि स्कुल जाने गर्छु। मेरो स्कुल चाहिँ त्यही बाबाले दूध पुर्‍याउने बजारमै छ र मलाई स्कुलको गाडी नभएकोले बाबाले नै बाइकमा पुर्‍याउने गर्नुहुन्छ। मेरो मम्मीको कुरा गर्नुपर्दा चाहिँ अत्यन्तै मिलनसार र गाउँका महिलाहरूसँग गफगफ र सहयोग गर्ने। समूह, कीर्तन, अनि अरु कामहरूमा सधैँ नेतृत्व गर्नुहुन्छ। हुन पनि मम्मी गाउँका सबै आन्टीभन्दा सबैभन्दा बढी पढे लेखेको हुनुहुन्छ। बाबाले पनि मम्मीलाई यस्तो काममा प्रोत्साहित गर्नुहुन्थ्यो। मेरो मम्मी खर्च गर्न डराउनुहुन्न र मम्मीलाई पाहुना आएको असाध्यै मन पर्छ र पाहुनाको सेवा मज्जाले गर्नुहुन्छ। सायद यसैले होला हाम्रो घरमा प्रायः गाउँका आन्टीहरू आउने, गफगफ गर्ने अनि मिठो मसिनो खाने लगभग दैनिक भइराख्थे। मलाई पनि मजा लाग्थ्यो। हुन त म त्यस्तो आकर्षण हुने स्टेजमा त थिइनँ। १३-१४ वर्षको केटालाई केको आकर्षण र मायाको कुरा थाहा हुनु। तर आन्टीहरू आएर बस्दा घरमा रौनक आएजस्तो हुने के। गफ सुन्न अनि

आफ्नो तारीफ सुन्न मजा लाग्ने। मेरो मम्मी र बाबा असाध्यै राम्रा अनुहार परेका हुनुहुन्छ रे अनि दुबईको मेल देखिन्छु रे म। मलाई यस्तो कुरा सुन्दा त आकाशमै पुगेजस्तो लाग्ने। स्कुलमा पनि फर्स्ट हुन्थेँ सो त्यसको तारीफ पनि छुट्टै। साथीहरूसँग खेल्न पाइन भने पनि मलाई घरमा त मजा नै लाग्थ्यो। मेरो सबैभन्दा बढी तारीफ गर्ने मेरो मम्मीबाहेक एक जना आन्टी हुनुहुन्थ्यो। मलाई आन्टीको नाम त थाहा थिएन तर सबैले आन्टीलाई “कान्छी” भन्थे। त्यसैले मैले पनि कान्छी आन्टी नै भन्थे। आन्टी अलि मोटो मोटो अनि अलिक काली काली हुनुहुन्थ्यो। अनुहार चाहिँ असाध्यै राम्रो, मम्मी जत्तिकै अनि शरीर चाहिँ सबै मिलेको। उमेर २८ भए पनि आन्टी २२-२३ जस्तै देखिने। सायद जिन्स राम्रो भएर होला के थाहा। कान्छी आन्टी हाम्रै घरको साइडमा रहेको घरमा बस्नुहुन्थ्यो र हाम्रो घरमा लगभग जहिले आइराख्नुहुन्थ्यो। आन्टीको बुढा विदेशमा अनि सासु ससुरा घरमा थिए। अब सासु ससुरासँग कुरा मिल्दैन सो सबैभन्दा नजिकको कुरा मिल्ने त मेरो मम्मी नै हुनुभयो सो हाम्रो घरमै बस्नुहुन्थ्यो आन्टीको। आन्टीको एउटा छोरा पनि छ तर आन्टीले उसलाई चाहिँ आफ्नो माइतामा राखिदिनुभएको छ। त्यो भाइ चाहिँ सायद २-३ वर्षको होला। आन्टी मसँग पनि धेरै बोल्नुहुन्थ्यो। मम्मीलाई तपाईंको छोरा यस्तो उस्तो भन्नुहुन्थ्यो, अर्थात् राम्रै कुरा। तारीफ पनि गर्नुहुन्थ्यो। तर मलाई आन्टीको तारीफ चाहिँ अरुभन्दा अलिक भिन्नै लाग्थ्यो। अरुले चाहिँ मलाई कति क्युट बच्चा भन्नुहुन्थ्यो तर आन्टीको तारीफ चाहिँ ह्यान्डसम र स्मार्ट केटो भन्नुहुन्थ्यो। जहिले तिम्रो गर्लफ्रेन्ड छ कि नै भनेर सोध्यो सोधाइ गर्ने। म चाहिँ छैन कि छैन भनेर हैरान नै हुन्थेँ। यति ह्यान्डसम केटाको पनि गर्लफ्रेन्ड हुँदैन र भन्नुहुन्थ्यो, खासमा त मलाई गर्लफ्रेन्डको अर्थ पनि

मजाले थाहा हुन्नथ्यो त्यो बेला। तर यस्तै हुन्थे कुराहरू। एक दिन मेरो स्कुल छुट्टी भयो। म आफ्नो कक्षाबाट बाहिर आए। सामान्यतया, मेरो बाबा मेरो कक्षा बाहिर नै मलाई पर्खी रहनुभएको हुन्थ्यो। तर आज मैले बाबा देखिनँ, म त्यही बाहिर रहेको एउटा बेन्चमा बसेँ। १०-१५ मिनेट भएपछि मैले बाबा स्कुलको गेटबाट छिरेको देखेँ। म बाबालाई देख्नेबित्तिकै जुरुक्क उठेँ र बाबातर्फ गएँ। बाबा: सरी है छोरो आज अलिकति ढिला भयो। धेरै पर्खिनुपर्यो तिमीले। म: केही छैन बाबा, अब जाऔं। बाबा: सुन, मैले मम्मीलाई उता पार्लरमा छोडेर आएको छु कि म तिमीलाई घर छोरिदिन्छु अनि मम्मीलाई लिएर आउँछु है? म: किन? सँगै जान हुँदैन र? बाबा: छैन। पार्लरपछि मम्मी र म त्यहाँ खेतमा चाहिने माल किन्न जानु छ। हामीलाई धेरै समय लाग्छ, तिमी घरमा बस है? म: अनि? म एक्लै बस्नु घरमा? हजुरहरू आउँदा त राति हुन्छ होला त। बाबा: एक्लै हैन, म कान्छी आन्टीलाई बोलाइदिन्छु। आन्टीसँग बस है? म: छैन है। बाबा: मन नछोरा, म तिमीलाई अब एउटा उपहार दिन्छु के बर्थडेमा बस्यौ भने ल? म: ओके। हुन्छ। बाबा: गुड। मेरो छोरा कति ज्ञानी छ नि। म मुसुक्क हाँसेँ। त्यसपछि हामी १० मिनेटपछि घर पुग्यौं। बाबा: ल उत्र आइपुग्यौं। म: हुस्। म बाइकबाट उत्रिए र आँगनमा भएको एउटा कुर्सीमा बसेँ। बाबाले बाइक फेरि बाटोतिर घुमाएर स्ट्यान्ड लगाउनुभयो अनि हेलमेट हट म लिएर आन्टीको घरतिर लाग्नुभयो। बाबा: कान्छी, ये कान्छी। छौ कि छैनौ हौ घरमा?

आन्टी घरभित्रबाट निस्कनुभयो। आन्टी: हजुर दाजु। किन भन्नु न? बाबा: के गर्दै छौ? काम छ तिम्रो? आन्टी: केही न केही, दाजु। भाउजूलाई हजुरले लगि हाल्नुभो आज। यतिकै टिभी हेर्दै बसी रहेको छु। किन? केही थियो र? बाबा: अँ केही छैन। म फेरि बजार गएर भाउजूलाई ल्याउनु पर्ने अनि फेरि बजारमा समय लाग्ने भो। सानु घरमा एक्लै छ, डराउछ कि, एकछिन बसिदिन्छौ कि भनेर। व्याउछौ? आन्टी: अँ दाजु पनि। सोध्नुपर्ने कुरा हो र। ल म आइहाल्छु यहाँ आमा र बाबालाई यसो खाजा दिएर है त। बाबा: अनि सुन। सानु भोकै छ यसो किचनमा गएर केही दिनु ल उसलाई। आन्टी: अँ हुन्छ हुन्छ। हजुर जानुस् म आइहाल्छु अब। आन्टी मुस्कुराउँदै भित्र जानुभयो अनि बाबा पनि हाम्रो घरतिर फर्किनुभयो। आँगनमा आउनुभयो र बाइकमा चढनुभयो। बाबा: बाबु। आन्टी आउनुहुन्छ। अब नडराई बस अनि आन्टीसँग गफ गर्दै गर, खाजा दिनुहुन्छ आन्टीले, म आइहाल्छु है त मम्मीलाई लिएर। म: हुस्। बाइबाइ। मलाई कुर्मुरे दिनु है। बाबा: हुस् हुन्छ। बाइबाइ। बाबाले बाइक सुरु गर्नुभयो र अघि आएकै बाटोबाट फेरि बजारतिर लाग्नुभयो। म एकछिन त्यही बसेँ। एकछिनपछि आन्टी हाम्रो घरको आँगनमा आउनुभयो। आन्टी: के छ बाबु? एक्लै डर लाग्छ हो तिमीलाई? म त तिमी बहादुर भन्थे त हौ? आन्टीले हाँस्दै भन्नुभयो। म: छैन डर लाग्दैन। आन्टी: अनि तिम्रो बाबाले त मेरो सानु डराउँछ गएर हेर्दिनु भन्दै हुनुहुन्थ्यो त। म: जे पाए त्यही भन्नुभएको बाबाले। आन्टी: हो र बेबी?

ठीक छ। मेरो सानु बहादुर छ नि त। मलाई किन यो सुनेर अचम्म लाग्यो तर मैले धेरै सोचिनँ। आन्टी: हो कि छैन? तिमी मेरो बहादुर हो कि छैन? आन्टीलाई चुप लगाउन भए पनि मैले आन्टीलाई हो भनी दिएँ। आन्टीले मलाई आँगनबाट हात समाएर घरभित्र लानुभयो र हाम्रो बैठक कोठामा रहेको सोफाको अगाडि उभ्याउनुभयो र आफू चाहिँ सोफामा बस्नुभयो। आन्टी: गुड। आऊ अब लुगा खोलिदिन्छु म? म: छैन म आफैं खोल्छु आन्टी। मैले आफ्नो लुगा पकडेँ। आन्टी: तिम्रो मामुले खोलिदिनुहुन्छ त म पनि तिम्रो मामु जस्तै त हो नि। केही हुन्न छोड। अनि ठूला मान्छे लाजाउँदैनन् है। तिमी बच्चा हो कि ठूलो मान्छे, हम्? म: ठूलो मान्छे। आन्टी: उसो भए किन लाजाको त मसँग। छोड म खोलिदिन्छु। आन्टीले मेरो टाई खोल्नुभो र पर फ्याल्दिनुभो। मेरो कमीज खोल्नुभयो र मेरो छाती ध्यानले हेर्नुभयो। र मेरो बेल्ट खोलिदिनुभयो जसले मेरो प्यान्ट सरलक्क तल झर्‍यो। आन्टीले त्यो देखेर खै किन हो आफ्नो तल्लो ओठ टोक्नुभयो। अब म आन्टीको अगाडि आफ्नो अन्डरवेयरमा मात्रै उभि रहेको थिएँ। आन्टीले मलाई एकछिन हेरी राख्नुभएको थियो अनि आफ्नो ओठ टोकी रहनुभएको थियो। आन्टी मुसुक्क हाँस्नुभो र आफ्नो हात मेरो अन्डरवेयरतिर लानुभयो। मैले हत्त न पत्त आन्टीको हात समातेँ। म: आन्टी यो पर्दैन। आन्टी: किन? लुगा हेरता सबै पसिनै पसिना छ, तिम्रो जिउ पनि पसिनाले भीजेको छ। तिम्रो त्यो पनि भीजेको होला। म: के त्यो आन्टी?

आन्टी: तिम्रो सुसु पनि हो। अरु के हुन्छ त्यहाँ भित्र। म: छ्या आन्टी कस्तो नहुने कुरा गर्नुभएको। आन्टी: नहुने रे? छैन र तिम्रो? सबै ठूला मान्छेको त हुन्छ त? म: छ मेरो पनि। आन्टी: हैन शङ्का लाग्यो मलाई त। छैन कि र तिम्रो। म: छ हो आन्टी। आन्टी: देखाउ अनि। अनि मात्र मान्छु तिमी ठूलो मान्छे हो भनेर। म: छैन। हुँदैन त्यस्तो देखाउन। आन्टी: ल उसो भए म छाम्छु नि त ल? म: छैन के आन्टी। हुन्न? आन्टी: एक चोटि के बेबी। अनि मलाई थाहा भइहाल्छ। म: ल बस एक चोटि। आन्टी: हो। यसरी मान्नु पर्छ के आन्टीले भनेको कुरा। आन्टी खुसी हुँदै मेरो अन्डरवेयरमा आफ्नो हातले सुम्सुम्याउन थाल्नुभयो। आन्टीको हातले मेरो सुसु खोजी रहेको थियो। मलाई लाज त लागि रहेको थियो तर कता कता रोमाञ्चक पनि लागि रहेको थियो। त्यति खेरै आन्टीले मेरो सुसु पकड्नुभयो। आन्टी: अम्मै नि त। यो के हो? म: मेरो सुसु। आन्टी: अनि सानु तिम्रो ढुल्कुर त कति सानो बेबी। म: छैन। मेरो साथीहरूको पनि यत्तिकै छ। आन्टी: तिम्रा साथीहरू त साना केटाकेटी पो हुन् त, तिमी ठूलो मान्छे हैन र? म: हो। आन्टी: अनि ठूलो मान्छेको यत्रो सानो हुँदैन त सानु। मलाई डर लाग्यो। कसरी मेरो सानो भयो। किन नबढेको यसरी। के म अरु ठूला मान्छे जस्तो हुन सक्दिनँ?

के म मेरो बाबा जस्तो हुन सक्दिनँ? मेरा आँखा रसाए। आन्टीले मेरा रसाएका आँखा देख्नुभयो। आन्टी: सानु। किन रोएको? म: आन्टी मेरो सुसु किन सानो भएको? आन्टी: तिमीले गर्नु पर्ने काम नगरेर सानो भएको के। अझै गरेनौ भने सानोको सानै रहन्छ नि फेरि। म झन् डराएँ। म: कस्तो काम आन्टी? के गर्नु पर्छ ठूलो हुन? आन्टी मुसुक्क हाँस्नुभयो। आन्टीको अनुहारमा जे कुरा खोज्या त्यही पाउँदा आउने सन्तुष्टिको अभिव्यक्ति थियो। आन्टी: तिमी केही नसोच। तिम्रो सुसुलाई म ठूलो बनाइदिन्छु। म: कसरी आन्टी? आन्टी: म आजबाट तिमीलाई जे जे भन्छु हो त्यही गर्यौ भने तिम्रो सुसु ठूलो हुन्छ। गर्छौ? म: गर्छु आन्टी। आन्टी: अनि अर्को कुरा। तिमीले हामीले के के गर्छौ, त्यो तिम्रो मम्मी बाबा साथी कसैलाई पनि भन्न पाउँदैनौ। ठीक छ? वचन? म: वचन। आन्टी: गुड ब्वाई। आन्टीले मेरो सुसु ५-६ मिनेट खेलाउनुभो आफ्नो तल्लो ओठ टोक्दै। आन्टी: यसरी नै खेलाउन पर्छ अनि तिम्रो सुसु बढ्छ। म: वचन? आन्टी: अफकर्स, बेबी। मलाई जतिलाई यसरी नै खेलाउन देउ, तिम्रो सुसुलाई म लोकल काक्रो जस्तो मोटो बनाइदिन्छु। म: ओके। आन्टीले अझै २-३ मिनेट खेलाउनुभो र बन्द गर्नुभयो। आन्टी: आजलाई तिम्रो तालिम यति नै। अरु भोलिबाट। गर्छौ नि मैले भनेको सबै? म: ओके। गर्छु। आन्टी: गुड ब्वाई। ल अर्को लुगा लाग्यौ अनि म तिमीलाई खानेकुरा दिन्छु अनि आन्टी छोरा बसेर फोन हेर्नु पर्छ है। म: हुस् आन्टी। मैले आफ्नो लुगा एकतिर राखेँ। दराजबाट अरु लुगा निकालेँ र लुगा लगाउन थालेँ। मैले यसो नोटिस गरेँको मेरो सुसु सिधा भएको रहेछ। मेरो पहिलो पटक सुसु त्यस्तो भएको थियो। तर लुगा लगाइसक्दै मेरो सुसु सामान्य भइसकेको थियो।

म बाथरूमभित्र गएँ र हातमुख धोएर किचनतिर गएँ जहाँ आन्टी हुनुहुन्थ्यो। म किचनमा गएँ। किचनमा रहेको डाइनिङ टेबलमा गएर बसेँ। आन्टी: के खान्छौ? म: दूध चिउरा दिनुस्। एकछिनपछि आन्टी: लेउ। म: थ्याङ्क यू। आन्टी: सुन अनि तिम्रो बाबालाई फोन चाहियो भन है ल। म: किन नि। आन्टी: अब तिमीले तिम्रो सुसु ठूलो बनाउन गर्ने काममा फोनबाट गर्छु अनि हामी फोनबाट बोल्ने के। आन्टी र छोरा, हुस्? म: ओके। मैले खाजा खाएँ अनि आन्टीले भाडा माझ्दिनुभयो। त्यसपछि, म आन्टीसँग बसेर मोबाइल हेर्न थालेँ, तेतिकै म मम्मी बाबा आइपुग्नुभयो अनि आन्टी एकछिन मम्मी बाबासँग गफ गरेर घर जानुभयो। आन्टी gayesi मेरो मम्मी खाना पकाउन तिर लाग्नु भयो. बाबा ले एउटा मुभी लगाएर मलाई संगै हेर्न राख्नु भयो. बाबा: अनि आन्टी ले खाने कुरा दिनु भयो? Mah: Aah, दिनु भयो. (मैले तेति बेलै आन्टी ले बाबा लाई मोबाइल kindinu भन्नु भएको samjhiye) Mah: बाबा? बाबा: हजुर. Mah: मलाई हजुर ले फोन kindina milxa? बाबा: किन चाहियो तिमी लाई aahile फोन, फेरी? Mah: सबै साथी हरू को छ अनि म संग छैन भनेर xiskauxan के, बाबा. बाबा: के गर्छौ र तिमी हरू फोन मी, यति सानो उमेर मै? Mah: पढ्न हेल्प हुन्छ, अनि classes नि अनलाइन हुन्छ नि त कहिले काही, अनि आफ्नै फोन भयो भने सजिलो हुन्छ के. बाबा: Lah, sochumla न त. Mah: Huss (एक्छिन म मम्मी पनि टिभी रुम म आउनु भयो अनि मलाई र बाबा लाई किचन म खाना खाना को लागि बोलाउनु भयो, हामी खाना खाने table म basim) बाबा: Suna त, बाबु लाई फोन चाहियो रे त नयाँ. मम्मी : किन बाबु? बाबा: अनलाइन क्लास हरू पढ्न रे अनि सबै साथी हरू को फोन छ भन्छन्. मम्मी: अब padhnai चाहिने हो भने त चाहियो नै. तर नयाँ किन चाहियो र? त्यो हजुर को पहिला को फोन दिनुस् न. चाली रहेको छ त. बाबा: Ae साँचि.

Teai चलाउदा हुन्छ त. हुन्छ नि है, बाबु? (बाबा लाई aahile को नयाँ फोन गिफ्ट म एउटा अंकल ले दिनु भएको theo, paihle को फोन नि निकै राम्रो theo, बाबा ले त्यो फोन किनेर चलाको ३-४ महिना नि भएको theana. तेसैले मलाई यो कुरा ले चित्त bujyo) Mah: हुन्छ बाबा. बाबा: पख. म aahile एक्छिन म nikalxu फोन दराज बाट अनि तिमी लाई dinxu format गरेर. Mah: हुन्छ. (खाना खै सके si, मम्मी किचन sametna तिर लाग्नु भयो. Mah फेरी टिभी हेर्न living रुम तिर गए. सोफा बसेर टिभी हेर्दै thea, बाबा तेतिकै म आफ्नो पुरानो फोन leara आउनु भयो, र मेरो साइड टु सोफा म बस्नु भयो. बाबा ले त्यो फोन format गर्दै hununthyo. एक्छिन पछि बाबा ले फोन म तिर badaunu भयो. ) बाबा: लौ भयो format. अब tmlai चाहिने अनलाइन क्लास को कुरा हरू hala अनि चलौ. Mah: थ्याङ्क यू, बाबा. बाबा: अरे बाबु, इट्स alright. (बाबा र mah त्यसपछि टिभी हेर्न thalim. यतिकै म हाम्रो घर को ढोका kholiyo ढोका बाट आवाज आयो, “Didiii” अनि म त्यो awaj सुन्ने बित्तिकै jasanga भए. त्यो awaj कान्छी आन्टी को theo. आन्टी ढोका बाट किचन तिर xirnu भयो र भित्र मम्मी र आन्टी बोल्न थाल्नु भयो. Mah नि मोबाइल चलाउने bahana ले किचन देखि साइड को passage म बसे.) मम्मी: कान्छी के छ हौ, खाना khayau?

आन्टी: उम् खाएको. आमा buwa लाई deara म यसको niskeki. मम्मी: आज को “PumaAnu” को bhag heryau त? आन्टी: छैन नि. Bhakkhar त आउने बेला हुँदै छ, buwa आमा नि sutisaknu भो अनि के घर म टिभी bajaunu भनेर तपाईंको म हेर्न आएको. मम्मी: Ae ल gajab, अब दिदी बैनी मिलेर हेरौँ haita. पख म ५ मिनेट म यो किचन सफा गरी सक्छु अनि. आन्टी: हुन्छ दिदी. Aakhiri सुरु हुन ajjai adhi घण्टा बाँकी छ. मम्मी: Ae hora म त अघि बेला भाई sako भन्दै thea. आन्टी: अनि बाबु खै त? मम्मी: बाबु आज बिजी छ होला. hehehe. आज बाबा ले उसलाई आफ्नो पुरानो फोन दिनु भएको theo, teai चलाउन बिजी होला, sutla जस्तो छैन. यो उमेर म नै फोन चाहिन्छ आज भोलि का केटा केटी हरू लाई, bigrine भए. आन्टी: Ae hora. (आन्टी मनमनै खुसी hunuvayo अनि केटो छिटो raxa भन्ने sochnu भयो) मम्मी: कान्छी, तिमी जाऊ त living रुम म लगाउदै गर म ५ मिनेट म यो सबै सकेर आइ halxu. आन्टी: होस् म parkhinxu नि. मम्मी: जाऊ न जाऊ. तिमी लगाउदै गर म आइ halxu अनि heraula. दाइ टिभी हेर्दै हुनुहुन्छ, tmle vanyau भने gai halxan के मैले भने भने त hernai didainan. (आन्टी हस्नु भयो) आन्टी: ल ल, दिदी.

अब मलाई बलि को bakhro बनाउनु हुन्छ भने त जान्छु. मम्मी: छ्या, जे नि bolxin हौ yini tah. (आन्टी त्यसपछि किचन बाट बाहिर niskinu भयो र niskine bitikkai मलाई त्यहाँ देख्नु भयो. मैले पनि आन्टी तिर हेरे. आन्टी ले मुसुक्क हाँस्दै मलाई daine ankha jhimkai दिनु भयो. मलाई लाज लाग्यो तर आन्टी म बसेको ठाउँ म tukrukka बस्नु भयो अनि र मेरो kan म भन्न थाल्नु भयो) आन्टी: Baby, तिमी त निकै छिटो rahexau त? Ekai दिन म मोबाइल milayexau त. आन्टी को कुरा कस्तो छिटो मानेको, gyanu बाबु हौ? Mah: उम्. मैले बाबा लाई फोन चाहियो भने, दिदी हाल्नु भयो. आन्टी: गुड. अब हाम्रो काम सजिलो हुन्छ. अब आन्टी र छोरा फोन म बोल्ने अनि हाम्रो काम गर्ने है त? Mah: Huss. आन्टी: आऊ जाउ. टिभी हेर्न. Mah: Huss (आन्टी ले मेरो दुबई हात समात्नु भयो अनि आफू उठ्नु भयो र मलाई नि तानेर उठाउन भयो, आन्टी ले मलाई हग गर्नु भयो, मेरो सर आन्टी को बुबु को तल्लो bhag सम्म pugya theo, म authy को बुबु को तल्लो bhag आफ्नो टाउको को माथि फिल गरी रहेको thea) हामी त्यसपछि living रुम म गएर basyau. तेति बेला बाबा टिभी हेरी रहनु भएको theo. आन्टी र mah रुम म xirepaxi बाबा ले mah र आन्टी तिर हेर्नु भयो.

बाबा: आर कान्छी, तिमी पनि aayeki? Serial हेर्न दिदी लाई कम्पनी दिन आएको हो की क्या हो? आन्टी: हो नि. हजुर ले हेर्न दिनु हुन्न रे अनि मलाई हजुर लाई bhagauna बोलाउनु भएको. बाबा: Haha. के हेर्नु हौ यस्तो? जहिले एउटै कथा हुन्छ. आन्टी: अब herxum नि हौ. हामीलाई एउटा कथा भए नि हेर्न रमाइलो नै लाग्छ. बाबा: ल ल. तेति भनेसी अब mah के बोल्नु rah. आन्टी: हो teai भयर remote यता दिनुस् अनि हजुर नि हेर्नुस्. बाबा: ल भयो. हेर तिमी हरू नै. (त्यसपछि बाबा उठेर बेडरूम तिर जानु भयो, बाबा को सुत्ने बेला भाई सकेको theo) म तेति बेला सम्म सोफा म बसी सकेको thea. आन्टी नि मेरो छेउ म आएर बस्नु भयो. आन्टी र मेरो बिच म अलिकति भए नि distance theo. तर आन्टी remote leara मेरो छेउ म बस्न साथ आन्टी ले मलाई तानेर आफू संग tassyaunu भयो. आन्टी म तिर हेर्नु भयो र मुसुक्क हस्नु भयो. त्यसपछि आफ्नो तल्लो ओठ को daine bhag लाई mathlo patti को dath ले टोक्दै मलाई तल बाट माथि सम्म हेर्नु भो . Mah: के भयो आन्टी? आन्टी: हेरेको tmlai? Mah: किन? आन्टी: Tmlai खाना मन लाग्यो मलाई. तेति भन्ने bitikkai आन्टी म तिर jhamtinu भयो र मलाई pakadnu भयो.

आन्टी मेरो घाटी तिर badnu भयो र घाटी म चुप्पा खाना थाल्नु भयो. मलाई has उठ्न थाल्यो. म हाँस्दै thea तर ekassi आन्टी ले घाटी म आफ्नो मुख ले चुस्न थाल्नु भयो, जसरी त्यो dracula ले khoon चुस्छ testari नै. मलाई काउकुती लागि रहेको theo तर कता कता मजा नि आइ रहेको theo. लेफ्ट र राइट आन्टी मेरो घाटी चाट्दै चुस्दैइ hununthyo. आन्टी जब मेरो घाटी चुस्दैइ hununthyo तब मलाई महसुस भयो की आन्टी को हात जुन मेरो debre तिघ्रा pakadi रहेको theo, त्यो हट बिस्तारै माथि sarna थाल्यो र मेरो सुसु को माथि आइ pugo. आन्टी ले बिस्तारै pakadnu भयो. आन्टी ले घाटी चुस्न बन्द गर्नु भो र anfno सर मेरो kan निर lyara भन्नु भयो. आन्टी: के हो baby, ठनक्क banayau त? Mah: के आन्टी? आन्टी: Tmro turu. Ranakka भएको छ त, mah मन पर्यो क्या हो tmlai? Mah: मतलब? आन्टी: Tmro turu ठूलो हुँदै छ. हाम्रो आइडिया काम गर्दै छ. तिमी affai xama त. मैले आफ्नो सुसु xame. Sachiikai मेरो सुसु अघि के भन्दा अलिक ठूलो र दरो भएको theo. मलाई पनि अब आन्टी को कुरा म ajja बढी bharosa हुन थाल्यो. Mah: थ्याङ्क यू आन्टी: Oooh मेरो baby, थ्याङ्क यू भन्ने बेला आ कै छैन. Tmro थ्याङ्क यू rakha पछि भन्नु है त.

हाम्रो काम ajjai बाँकी नै छ. Mah पनि खुसी भए र खुसी हुँदै Huss भने. त्यसपछि आन्टी fero घाटी तिर लाग्नु भयो अब म नि आनन्द leara आन्टी लाई घाटी chusaidau र chataudai thea तर तेतिकै म मम्मी ले तल को किचन को ढोका लगाएर माथि chardai गरेको थाहा भयो. आन्टी र mah हत्त न पत्त सिधा vayaim र मैले आन्टी को थुक र ryal घाटी बाट puse. आन्टी ले म तिर हेर्दै हस्नु भयो. मम्मी रुम भित्र xirnu भयो. आन्टी ले पनि serial लगाउनु भयो र हामी तिनै जान serial हेर्न thalim. आन्टी घरी घरी मेरो तिघ्रा फिल गर्दै hununthyo. मम्मी teai भएको ले आन्टी ले अरु केही गर्नु भएन र एक्छिन पछि serial म नै बिजी हुनु भयो

Recent Comments

Profile picture of Purna Yoanjan
Purna Yoanjan
This was a great read! Thanks for sharing Story.
Profile picture of Sunita Thapa
Sunita Thapa
I Read something new story today, appreciate it!

Leave a Comment